STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Internet, komputery, gry, multimedia, technologie, gsm itp.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » piątek, 14 października 2011, 18:42

STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Płacę za 10mb/1mb - pakiet z cyfrowa tv predkosci jakie mam od 6 rano do 24 : 00






PING :



Ping do Krakowa wynosi 453 ms - zeby prowadzic przyzwoitą rozmowe VOIP musi byc kolo 100 - 150 ms mysle nie wiem dokladnie - ja mam cały czas przerwy w rozmowie a ping czasem skacze do 650 ms do Krakowa. Czy to jest normalna sytuacja.

Konsultantka postraszyla mnie kara za rezygnacje z promocyjnej umowy lecz nie potrafila jej wyliczyc!!!! Ze wierze w slowo pisane zazyczyłem sobie listu z obliczeniem kary za zerwanie umowy - niestety nie ma takiej mozliwości - jest tylko mozliwosc telefoniczna - znow w ciagu 5 dni bo tyle trwa okres zalatwiania awarii ktos zadzwoni - wybelkoce nazwisko abym nie zrozumial i raczy podać mi cenę.

Wyobraźcie sobie jak krew mnie zalała na takie zalatwienie skargi.


od 1 : 00 do 6 : 00 rano predkość wacha się od 8-9 m/s download w porywach do 0,3 -0,7 mb/s upload i to tez tylko w porywach

CHCĄĆ KORZYSTAĆ W MIARĘ NORMALNIE ZE STREAM COMMUNICATIONS TRZEBA NIE SPAC W GODZINACH OD 0 : 00 DO 6 : 00 RANO - HASŁO REKLAMOWE DLA STREAM COMMUNICATIONS !!!

Czlowiek ktory do mnie zadzwonil - nie wiadomo kim tam nawet jest powiedzial ze wiedza ze w Bochni sa problemy z internetem i moze kiedys to naprawia ale terminu nie potrafił podac.

Na moje słowa ze place za 10mb/s a mam 0,7 powiedzial ze nigdzie nie jest powiedziane ze predkosc musi byc 10 mb/s to tylko predkosc maksymalna a dostarczana moze byc taka jak jest.

Na moje slowa z koleji o zwrot czesci kosztow skoro place za 10 mb /s powiedzial to co pisze u góry - nigdzie nie jest napisane ze musi byc 10 mb caly czas.

Powód jest jeden - nasciagali ludzi z innych firm na cene a lacze jest slabe - wiedzieli o tym że nie wyrabia - w zwiazku z tym w dzien jest ustawiane tak aby kazdy mogl choc strone w kilka minut otworzyc. tylko po co dawali lacza 10 mb jak wiedzieli ze firma nie wyrobi - tu tez sie nasuwa slowo......... ludzie placa za lacza 10 mb a maja ...... jak ja 0,7mb/s .

Jednym slowem firma wykupiła łacze 70 mb/s a przyjęła takich jak ja klientów 20 i łącze normalnie pada jak usiadzie przy komuterze 5 o calej reszcie klientow z wolniejszymi łączami nie wspomnę.


Pieniedzy nikt nie zwraca czlowiek wyraźnie powiedział.

Nie chce tego okreslic doslownie ale nasuwa mi sie tylko jedno slowo ............ dopowiedzcie sobie sami jakie bo nie chce byc ciagany po sadach.

Ja rezygnuje z uslug tej firmy i w przyszlym tygodniu wypowiadam umowe z powodu niewywiazywania sie ze zobowiazan.

Firma bez kontaktu z kierownictwem.
Firma bez kontaktu z dzialem obslugi klienta.
Jedyny mozliwy kontakt to konsultanci ktorzy na wszystko odpowiadaja :
- nie wiem
- nic ni moge
-nie potrafie określić
-nie moge polaczyc
- nie wiem jak sie rezygnuje z umowy.

Brawo to idealna reklama dla tej firmy.

PROSZĘ MODERATORA O NIE KASOWANIE POSTA GDYŻ ZA JEGO PRAWDZIWOŚĆ I TREŚĆ ODPOWIADAM WŁASNYM IMIENIEM I NAZWISKIEM - DO WIADOMOŚCI REDAKCJI

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » piątek, 14 października 2011, 19:19

Witam cię kris68.

Własnie miałem pisać podobnego maila ale mnie uprzedziłeś. Też mam umowe ze stream i wygląda to u mnie dokładnie tak jak u Ciebie. Dzwoniłem wczoraj, dzwoniłem dzisiaj i jedyne co pani umiała powiedzieć to nie wiem.

A wiec tak. Umowe podpisywałem w maju i na początku było nieźle. Mam 10Mb/s jak ty i mnie teraz wieczorem krew zalewa :|

Za zerwanie umowy grozili jakimiś karami itp.. Niestety zbytniej alternatywy nie mam.
Pismo z reklamacją ? Masz jakiś pomysł ?

Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » piątek, 14 października 2011, 19:37

Tak rozmawialem - reklamacja nic ci nie daje masz napisane maksymalnie do 10 mb/s czyli jak mi powiedzial gosc moze byc od 1 kb/s. Naprawa raczej w przyszlym roku - czyli zabraklo im lacza i musza dokupic - kara to okolo 30 zl za miesiac czyli u mnie razem z promocja kolo 400 zl.


Sprawdziłem neostrade : Pod podanym numerem istnieje możliwość instalacji usługi Neostrada o maksymalnej prędkości 6144 Kb/s - cena ok 60 zł

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » piątek, 14 października 2011, 19:42

Ja jestem bez wyjścia. ( nowe bloki na Leonarda ). Internet GSM mam ale nie uśmiecha mi sie na nim jechać w domu.

Własnie sprawdzałem i nie jest tak źle jak u Ciebie ( ~1,4Mbit/s download ). Napisze do uokik. Jak tylko będzie alternatywa to trzeba będzie spróbować.

Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » piątek, 14 października 2011, 19:46

Jak bedziesz miał dokładne namiary gdzie się zgłosić do uokik. podaj proszę tez do nich napisze albo zadzwonie.

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » piątek, 14 października 2011, 20:26

Wysłałem maila do Powiatowego Rzecznika Konsumentów z zapytaniem. Oprócz tego szukam jak napisac pisemną reklamacje/skargę do stream'u. Trzymaj wyniki testów bo w razie czego są bardzo przydatne.

Znalazłem fajny dokument do poczytania: http://www.euk.pl/rzecznik/userfiles/fi ... torowi.pdf

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
filolog
Częsty gość
Posty: 76
Rejestracja: sobota, 16 lipca 2005, 00:07
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: filolog » piątek, 14 października 2011, 20:28

Zobacz do umowy jaką masz przyznaną ulgę z uwagi na czasowy termin umowy, bo teraz taka informacja musi w umowie być. Przelicz sobie ile wynosi ulga na jeden miesiąc umowy- zwykłe podzielenie wysokości ulgi przez ilość miesięcy trwania obowiązkowej umowy. Potem przelicz liczbę miesięcy pozostałych do końca umowy razy miesięczna wysokość ulgi. Wyjdzie ci kara jaką musisz zapłacić w wyniku zerwania umowy. Jeśli ci się opłaca to wyślij wymówienie. Jeśli umowa jest starsza i nie ma w niej mowy o wysokości ulgi możesz wymawiać bez konsekwencji teraz.

Poczytaj prawo telekomunikacyjne, niedawno się zmieniło i jest korzystne dla abonentów.

AVE :wink:

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » piątek, 14 października 2011, 20:34

Nie wiem czy wymówie. Narazie musze się rozglądnąc za alternatywą. Skoro teraz jest źle a powstają jeszcze 2 bloki ( 3 nie do końca obsadzony ) to z czasem będzie jeszcze gorzej :| Z tego co wiem to nowe bloki na leonarda mają tylko dostęp do stream'a :(

Póki nie poprawią łącza/znajde alternatywę to będę próbował wyciągnąć od nich odszkodowanie/obnieżenie abonamentu. Ale to jak walka z wiatrakami....

Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » sobota, 15 października 2011, 09:51

Postępowanie firmy to jawne oszustwo wykupili za słabe łącze i pod koniec roku nie chca naruszać budżetu firmy bo prezesi nie dostaliby premi w związku z czym wczoraj dowiedzialem sie na własne uszy ze moze naprawa będzie w przyszłym roku - facet mi sciemnial ze urzadzenie muszą wymienic - jakie urzadzenie??? ja sie pytam - zostało bez odpowiedzi - po prostu za słabe LĄCZE jest wykupione a za duża ilość klientów czego sie nie spodziewali - bo duzo ludzi ze względu na ceny przeszło z IGLOONETU - przepraszam NETII - z tym sie nie liczyli - a że klienta się nie odgania brali wszystkich i zabrakło mocy łącza i tu całe wytłumaczenie

Sprawa druga - jeżeli łącze wam nie chodzi prawie wcale i strony sie laduja długo lub wcale prosze zadzwonic pod numer 12 395 53 33 i wybrac na telefonie 3- czynne codziennie od 8 -21 a w soboty od 9 - 21 - i u konsultanta dopóki tego nie zrobi domagac się przyjęcia awarii - dopóki tego nie zrobi nie rozłaczać się - to jest ich obowiazek tylko przełorzeni ich opiep.... ja za zbyt duzą ilosć przyjetych awarii i dlatego się bronią jak lwy -

POWTARZAM DUZYMI LITERAMI MAJĄ OBOWIĄZEK !!!! PRZYJĘCIA AWARII INNACZEJ NIE MACIE PODSTAWY UBIEGAĆ SIĘ O NAPRAWĘ DOPÓKI KONSULTANT NIE ZGŁOSI PRZY WAS NAPISANIA I WYSŁANIA NOTKI DO DZIAŁU TECHNICZNEGO !!!!

- ja tak wczoraj zrobiłem - kobieta przez 15 minut nie chciala przyjac awarii ale wreszcie jak jej powiedzialem ze na 10 mb łaczu strona sie nie otworzyła od 5 minut i nie moge korzystac z VOIP- telefonu przez bramkę internetową - które załozyłem jak przeszedłem do STREAM zamiast stacjonarnego - a do tego wystarczy ping 100 ms - wiec musiał byc wiekszy czyli gorszy - pewnie był koło 600 ms- wiec wreszcie ze złoscia zgloszenie awarii wysłała do działu technicznego - od razu powiedziała ze odezwa się za 5 dni bo taki maja czas zapewniony w regulaminie i z tego korzystaja - ja znow po tych 5 dniach przy takim działaniu łacza znów zgłoszę awarie i tak będe robił do oporu dopóki nie naprawią i was o to proszę. Stan łacza sprawdzajcie na stronie - http://www.speedtest.net/ a ping na stronie - http://pingtest.net/ - proszę wszyscy poszkodowani róbcie to kilka razy dziennie i najlepiej robcie screny z wyniku - jak ktos nie ma programu do robienia screnów mam prosty dokładny i legalny - tu link do niego - http://dl.dropbox.com/u/34972490/Ashamp ... 203.50.rar - - wystarczy u góry wybrać ramkę i kliknąc na nią i potem zjechac na dół zaznaczyć fragment z otrzymaną prędkoscia i kliknąć prawym klawiszem myszy i potem na ikone dyskietki - zapisz - najlepiej na pulpit i juz macie dowod - screen róbcie żeby było widac wasze ip i ze ze STREAMU - program był legalnie umieszczony na stronie http://programyzadarmo.net.pl/ i jest za darmo bo to starsza wersja - 3 - teraz jest 4


Jezeli FIRMIE STREAM COMMUNICATIONS ZALEZY NA - CZARNYM PR (potocznie czarny pijar od czytanego z angielska skrótu wyrazów public relations "pi-ar" antyreklama ) - TO TRAFILI DOSKONALE JA SIE O TO POSTARAM - MAM CZAS I KOLEGÓW KTÓRZY POMOGĄ W RAZIE CZEGO Z WSPÓŁPRACA Z UOK


PROŚBA OSTATNIA WSZYSCY KTÓRZY MAJĄ KONTO NA FACEBOOKU - BARDZO WAS PROSZĘ O ZAMIESZCZENIE PIERWSZEGO MOJEGO POSTU W WASZYM PROFILU - W KUPIE SIŁA - PRZEPRASZAM ZA SŁOWA - JA TAK ZROBIŁEM I POPROSIŁEM O TO MOICH ZNAJOMYCH - z STREAM COMMUNICATIONS MAJĄ PROBLEMY W :

- BOCHNI , GDAŃSKU, KATOWICACH, CZĘSTOCHOWIE, JAŚŁE, KRAKÓWIE, RZESZÓWIE, SANOKU, BUSKO - ZDRÓJU, BIELSKO BIAŁEJ - BO TAM DZIAŁA TA FIRMA - ja staram sie skontaktowac z tamtymi ludzmi jak cos będe mial to przekarzę . To tyle .



MODERATORÓW przepraszam za używanie dużych liter i proszę serdecznie o nie zmienianie treści postu - chodzi o próbę wyłudzenia - dowiedzialem sie od czlowieka ktory dzwonił do mnie z STREAM - dwa razy pytałem o nazwisko - powiedział niewyraźnie - zapytałem o funkcję ktorą pełni - stwierdził ze nie ma obowiązku mi się tlumaczyć - on ma tylko przekazac - więc dowiedziałem sie ze Firma nie ma zamiaru zwracac lub obnizac abonamentu bo nie ma takiego obowiazku - podpisaliśmy że wykupujemy lacze które ma taką a nie inna prędkosć maxsymalna - a specjalnie nie jest napisana jaka jest prędkośc minimalna - to jest polityka i zabezpieczenie firmy przed nami.

W razie problemów jako że jestem oszukany moje imię i nazwisko do wiadomośći redakcji.

Do kontaktu - moje gg - 2392387 - prawie cały czas jestem - na pytania dotyczace mojej walki ze STREAM chętnie odpowiem każdemu.

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » sobota, 15 października 2011, 10:07

Ja dzwonie tak co 3 dni :) Ale to nic nie daje. Jeszcze jakby to była lokalna firma ( ala igloonet ) to moze dało się coś wywalczyć. A tak na set-tysięcy klientów będą sie przejmować taką Bochnią? Nie ma bata.

Siedziałem wczoraj na necie i niestety prawo jest po ich stronie. Być moze gdyby poszedł pozew/skarga zbiorowa. Ale to trzeba by się było skoordynować....Wiekszości takie łącze może i wystarcza wiec problemu nie widzi.

Jeśli chodzi o test prędkośći to mozna też sprawdzić na . Oni ten test biorą bod uwagę.

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » sobota, 15 października 2011, 10:39

mariano ale zglaszasz awarie i ja zapisuje czy nie
????
mariano bo jezeli ty masz takie podejscie to ja nie mam sensu sie produkowac albo opowiadasz sie za mna i robisz o co prosze albo konczymy ??


I TO JEST WLASNIE ZAŁATWIANIE SPRAW Z WAMI - KAZDY MA W D...E - JAK SIE ZNAJDZIE KTOS KTO BEDZIE MIAL OCHOTE ZADZWONIC DO NICH I NAPISAC NA FACEBOOKU NIECH SIE ZGLOSI - INNACZEJ TO NIE MA SENSU

mariano POWIEM TYLKO TYLE ZAWIODŁES MNIE BO MASZ GDZES ALBO SIE BOISZ.

Sorry za slowa ale albo ludzie beda zmuszac ich do przyjecia i uznania awarii albo zostaniemy z 0,7 mb/s a bedziemy placic za 10 mb do konca umowy - chyba ze ja zerwiesz.
Ostatnio zmieniony sobota, 15 października 2011, 10:42 przez kris68, łącznie zmieniany 2 razy.

mariano
Częsty gość
Posty: 61
Rejestracja: wtorek, 18 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: Bochnia
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: mariano » sobota, 15 października 2011, 10:44

Oczywiście. Ostatni raz dzwoniłem wczoraj. I pewnie zadzwonie w pn dowiedzieć sie jak zgłoszenie a jesli zostało zamknięte to zeby otworzyli nowe bo problem nie został rozwiązany. I tak w kólko.

.ps. kris68 nie bądź taki porywczy bo nic tym nie zdziałasz. We dwójke nic nie zdziałamy co najwyżej będą mieli 0,0001% więcej zgłoszeń które i tak oleja. ( No taka prawda ). Czekam na odpowiedz z uokik i wtedy moze jakaś reklamacja/skarga. Jak sie coś dowiem to napewno dam znac. Im więcej podpisów, tym może będzie większa siła przebicia. Narazie jesteś tylko ty. A gdzie reszta osób ?

Więc póki co to bok i ciągle ta sama taśma....

Awatar użytkownika
kris68
Bardzo towarzyski
Posty: 414
Rejestracja: poniedziałek, 28 listopada 2005, 16:36
Lokalizacja: Tam gdzie słońce nie sięga ....Sigma Centauri
Kontaktowanie:

Re: STREAM COMMUNICATIONS NIE BIERZCIE INTERNETU.

Postautor: kris68 » sobota, 15 października 2011, 11:50


[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wróć do „Informatyka, multimedia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości