LEKCJE GITARY

Gdzie na imprezę? Koncerty, wydarzenia plenerowe, wystawy, wernisaże. Jak zagospodarować wolne chwile?
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Awatar użytkownika
johnson
Przechodzień
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 18 października 2013, 11:37
Kontaktowanie:

LEKCJE GITARY

Postautor: johnson » piątek, 18 października 2013, 12:45

Nauka gry na gitarze dla:

- początkujących
- średniozaawansowanych
- zaawansowanych

Budowa akordów, rytmizacja, improwizacja, kreatywne zastosowanie pentatoniki, skale modalne i inne, podstawy aranżacji utworów, ponadto:

-teoria
-kształcenie słuchu

Jestem uczniem Krakowskiej Szkoły Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, gwarantuję indywidualne podejście do każdego ucznia oraz miłą bezstresową atmosferę
niezbędną do swobodnego i przyjemnego przyswajania wiedzy oraz wypowiadania się w Twoim własnym muzycznym języku:)
Mam kilkuletnie doświadczenie w nauczaniu gitarzystów w różnym wieku, oprócz programu, który przewiduję dla moich uczniów mogę pomóc w przygotowaniu repertuaru pod kątem zespołu. Jeżeli granie ulubionych rockowych, bądź innych utworów sprawia Ci trudność, te lekcje są właśnie dla Ciebie:)

Oto moje próbki:

Przykładowe solo w stylu fusion:

https://soundcloud.com/johnson-johnson-2

Stevie Ray Vaughan- Lenny (cover):

https://soundcloud.com/johnson-johnson-2/srv-lenny-cover


cena lekcji to 25 zł - 45 minut, 30zł - 60 minut

możliwy dojazd do ucznia.

zgloszenia na mail:

klezmeryk@gmail.com

klieent
Przechodzień
Posty: 6
Rejestracja: poniedziałek, 13 maja 2013, 10:51
Kontaktowanie:

Re: LEKCJE GITARY

Postautor: klieent » środa, 11 grudnia 2013, 22:39

.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable